סיורים בתל אביב

להתאהב בתֵּל אָבִיב-יָפוֹ

המלצות

מלון עם רעיון

לינק האב

שבת בבוקר קר וגשום. מחפשים שעה קלה של בילויי ועניין עד ששעת החמין תגיע?
היעד שדרות שאול המלך 39 תל אביב יפו. מלון link & Hub.
מבחוץ בנין משרדים לכל דבר וכן, עד לא מזמן שימש כמשרדיי חברת עמידר. אבל משהו בכיסאות הצבעוניים בחוץ והשלט הקטן link מרמזים על ההפתעה שמצפה בפנים.
במקום פקיד הקבלה המוקפד בלבושו יקבל את פניכם באטמן ענק לצד ספה קטנה וערמת מזוודות ישנות עליהן ניצב שלט:
The bellboy is gone and will be back no more'

מלון link הוא מלון עם רעיון: קשרים והקשרים. המקום מחבר בין עולמות תוכן חדשני והייטקי לאומנות רחוב, בין החופש ליום-יומי, בין העיר לאנשים ובין אנשים לאנשים.
מלון link הוא חלון ראווה דיגיטלי לעיר תל אביב ובאמצעות הישומון שלו מחבר את השוהים בו לכל מה שמתרחש בעיר. הישומון אגב משמש תחליף לפקיד הקבלה המסורתי ואם זה מרגיש לכם קר או מנוכר תיכנסו רק לרגע ותחושו את האווירה והחמימות.
כמה מדרגות למטה ונכנסים לשני חללי הסבה: ספות, מרבצי ישיבה, שולחנות קפה שהם פינה נהדרת לקערת מרק טעימה או משהו קטן אחר ו…שולחן עבודה ארוך- חלל עבודה משותף לכל מי שחשקה נפשו.
בימים אלו עוד אפשר להנות מהתערוכה שאצר דויד סיבוני: יצירות של אמני רחוב במחווה לבאטמן שחוגג 80 שנה ל'הולדתו' . אם משהו יגרום לי להתאהב בבאטמן זה המקום הזה…
נהניתם מהתערוכה, שתיתם קפה, אפשר לחזור הביתה עם מתנה, כי חלק מהיצירות ניתנות לרכישה ואם לא מתחשק לכם לעזוב תבדקו עם פקידת האפליקציה אולי יש בדיוק חדר קטן פנוי.

שתפו עם חברים!

דילוג לתוכן