סיורים בתל אביב

טיול יום הולדת 70

מתחברים לשורשים

חוזרים למחוזות הילדות

בטיול יום הולדת 70 אנחנו חוזרים עם גלגל הזמן למחוזות הילדות והזיכרונות

יום הולדת 70 היא הזדמנות נהדרת לחגיגה עם ערך. מתנה שתוכלו ליצור עבור אמא או אבא או סבתא או סבא. מועד יום ההולדת מתקרב, ואתם מחפשים רעיון לחגוג וגם להזכיר קצת נשכחות. זוהי דרך נפלאה לחבר גם את הנכדים לסיפור. טיול יום הולדת 70 הוא טיול שנתפר בדיוק עבורכם בין האתרים שקשורים לילד או ילדת יום ההולדת. כך נוכל לגלות איפה סבתא התגוררה, באיזה בית ספר סבא למד ובאיזה שביל הוא צעד בדרך לבית הספר. כל השאלות והתשובות בסיור אישי ומיוחד שנבנה כחגיגת יום הולדת. והאמת לא חייבים למספר עגול – כל שנה היא סיבה טובה למסיבה.

טיול יום הולדת 70 גם אם לא גדלת בתל אביב

לתל אביב יש שפע להציע לנו לחגיגת יום הולדת. מסעדה טובה היא בהחלט לא האפשרות היחידה. תדמיינו לעצמכם את המשפחה מתכנסת לחוות סיור מיוחד שמותאם במיוחד בשבילכם. לא חייבים לגדול בתל אביב בשביל ליהנות בה, לחגוג בה ולהתאהב.

רוני והמשפחה חוזרים למחוזות ילדותו 

חול המועד פסח. משפחת הופמן מתקבצת לאיטה במרכז שדרת נורדאו. בצד שממול נבנה מבנה חדש, כאן אני מספרת לילדים, אחרי שקצת הכרנו היה בית הספר של סבא. סבא רוני מעלה זיכרונות ואני שואלת: הלכת לבית הספר לבד? ברגל? איזה ילקוט היה לך? מה אכלת? במה שחקת? בשקט אני שואלת אותו: ואיזה תלמיד היית? רוני עונה בקול על השאלה השקטה וכל הנכדים פורצים בצחוק: סבא!!! הם מריעים. מכאן אנחנו צועדים לעבר בית ילדותו של רוני, ממש כמו סבא אני מסבירה לילדים. בדרך אנחנו מדברים על הרעש והשקט, מחפשים שלטי רחוב ישנים וחדשים ומגלים תיבות קינון, חוצים עוד שני רמזורים ולרגע נדמה כאילו אנחנו בעולם אחר: רחוב קטן, צדדי רק ציוץ ציפורים נשמע בו, עטוף כולו ירוק. כאן, היה הבית של סבא. אנחנו נדחקים בשקט לחצר מנסים לדמיין את אמא של רוני מנופפת לו מהחלון, מסבירים על דיירי משנה ורוני מפליג במעשיות שכנים.

בגינה הקטנה שבהמשך אני מצביעה על גינה קהילתית ומופתעת לגלות את ההפתעה שבפניהם: כן, זו תל אביב אני מסבירה. רגע יש לי עוד סוד קטן אני אומרת ומצביעה על המרפסת הצופה לשדרה ומספרת על המשורר הגדול שהתגורר כאן, מבקשת ללא היסוס שטר 200 ש"ח ואנחנו לומדים להכיר אותו. ליאורה, אשתו של רוני סופקת כפיים: מיכל, היא אומרת נדהמת זה סיפור ששווה הכל! אני מחייכת ומחזירה לה את השטר.

חוזרים לשדרה, מישהי ניגשת אלי בחיוך, זו עליזה שמתגוררת בסביבה וכבר הצטרפה אלי לכמה סיורים , כל כך אני אוהבת את הפגישות הקטנות והמחויכות הללו. אבל חוזרת מיד לעניין הסיור וילדותו של רוני. מדוכן הפלאפל מיתמר ריח משכר ורוני  נזכר בטעם הגזוז  ובמעשה קונדס שעשתה לו דווקא אמו. הקיוסק של מיכאל גרין הוא עוד סיפור ואנחנו כבר מגיעים אל גן העצמאות, קצת פוזות אל המצלמה אסור לשכוח ואנחנו מחייכים אליה בלי סוף. עוד סיפור ואנדרטה רוני ואני בשילובי סיפורים. יש כאן ילדים בלי עין הרע ( לא סופרים) מכל הגילאים והם כולם מתקבצים למילות הפרידה והתודה. בלילה רגע לפני כיבוי אורות חומקת לה הודעה לטלפון הנייד שלי: " מיכל, תודה על סיור מהסרטים" כותבת לי טליה הבת של רוני, שמחה שהאינטואיציה שלי עבדה. למחרת ליאורה מוסיפה: "מיכל, תודה על סיור מקסים, כולנו נהנינו מגדול ועד קטון." חג שמח.

הסיור מתאים לכל מי שמחפש

רעיונות ליום הולדת 70 לאבא
רעיונות ליום הולדת 70 לאמא
רעיונות ליום הולדת 70 בקורונה
יום הולדת משפחתי מיוחד
טיולי יום הולדת למבוגרים

המלצות על טיול יום הולדת 70

לקוחות מרוצים
והרבה קבוצות ומשפחות שהחליטו לקחת פסק זמן לסייר ולהכיר את העיר


נעים להכיר
, אנחנו שתיים: תל אביב יפו, העיר שמהלכת עליי קסם, ואני מיכל, מורת דרך מוסמכת חיה ונושמת ללא הפסקה את העיר.
ביום יום אני לוקחת איתי אנשים לצעוד עם דופק העיר, לגלות אותה לחוות ולהתרגש.
בסיורים אנחנו מטיילים בין פינות מוכרות לפינות חבויות, בין מציאות לבין חלום, בין הנאה לבין ערך, כל פינה והסיפור שלה כל סיור והחן שלו.

סיורים נוספים בתל אביב יפו

דילוג לתוכן