סיורים בתל אביב

להתאהב בתֵּל אָבִיב-יָפוֹ

המלצות

תכשיטים בשוק הפשפשים – שפת הסימנים

נעמה תכשיט

כמה עובדות עלי, על חיבורים, מתנות וחיבה לתוצרת הארץ

אומרים ששונא מתנות יחיה אבל מה עם זה שאוהב לתת מתנות? מאז שאני זוכרת עצמי אהבתי לקנות מתנות. בחירת מתנה היא מאין מבחן כפול עבורי: כמה אני מכירה את מי שאני קונה עבורו וכמה אני יצירתית.

כך קרה השבוע שחברתי אהובה, חגגה 60 ואני חיפשתי עבורה מתנה עם משמעות.

אהובה עובדת בבית זוסמן שהוא בית לקהילה כבדת שמיעה, כחלק מעבודתה היא כמובן הפכה לדוברת שפת הסימנים.

מי שטייל איתי יודע שאני אוהבת לשלב בסיורים מפגשים עם אנשים מיוחדים ומפגש עם יצירה עכשווית, וכן, כדברי השיר יש לי ״ אהבה וכבוד וחיבה וקנאה לתוצרת הארץ״.

כך פגשתי את נעמה גילה. לנעמה כמו כולנו יש כמה כובעים: היא צורפת והמותג שלה נקרא:  Goldfinger, ויחד עם זה לאורך השנים היא עוסקת בחינוך. בסטודיו הקטן שלה שבשוק היווני ביפו היא מקבלת אותי עם המטיילים בעיניים בורקות וחיוך רחב. הסיפור האישי שלה מרתק והיא שובת לב.

בסטודיו נעמה מעבירה סדנאות בקבוצות קטנות ( מתנה נהדרת) וכל פעם שהיא מספרת על זוג שהגיע לעצב לעצמו את טבעות הנישואין אני מתרגשת.

נעמה כבדת שמיעה והתכשיטים שהיא מייצרת יש בהם אמירה או כמו שהיא אומרת : הדרך הקטנה שלי להשפיע על החברה. כיוון שגדלה בחברה שומעת  אחת הדרכים של נעמה לבניית גשר וקשר הם תכשיטים שהיא מעצבת בשפת הסימנים.

אז יש לכם אותי ואהבתי לבחירת מתנות, יש חיבורים , אמנות ותוצרת הארץ . התקשרתי לנעמה והזמנתי שרשרת עם השם אהובה בשפת הסימנים. נסו לדמיין את ההתרגשות כשנפתחה המתנה! כדברי השיר: ׳ים של דמעות׳ …

תודה נעמה

שתפו עם חברים!

דילוג לתוכן