סיורים בתל אביב

להתאהב בתֵּל אָבִיב-יָפוֹ

המלצות

המלצה על תערוכה בתל אביב

מה עושים עם נעליים שיצאו משימוש

למה נעליים תמיד שתיים?

רגע לפני היציאה מהבית פתחתי את ארון הנעליים בחלק הקייצי שלו : סנדלים, כפכפים, נעלי סירה, נעלי נוחות, נעלי התעמלות…בלי להתלבט הרבה בחרתי בסניקרס לבנות ויצאתי לפתיחת תערוכה ב גלריה פריסקופ Periscope Galleryפריסקופ בבן יהודה, תל אביב.
פריסקופ היא גלריה שאם אתה לא יודע עליה לא תיכנס אליה במקרה. דרך שביל צדדי לצד בנין שיגרתי אתה יורד בכמה מדרגות ונכנס לע(א)ולם משתנה.
הפעם- עולם של נעליים ונעליים עבורי הם ספור. אם לדייק נעליים הם חלק בלתי נפרד משיגרת חיי המתנהלים על מדרכות העיר, הולכים איתי לכל מקום וארוע, כל זוג והתפקיד שלו. הפעם כאמור הגענו הסניקרס ואני לתערוכה:
‏ Right & left over תערוכה של זוג לחיים ולעשיה, שלי ואילון סתת קומבור Shelly Satat-Kombor שאצרה מירב רהט. השניים, לא ברור מי מהם ימין ומי שמאל, מעצבים כבר שנים נעליים ייחודיות תחת המותג CoupleOf. בעיסוקם הם נעים בין מסורת לטכנולוגיה, בין שימושי ללא , בין חפץ לפריט לבוש.
בתערוכה שנולדה בימי הקורונה העניקו חיים חדשים לזוגות נעליים שיצאו מכלל שימוש, כי כל זוג זקוק לפעמים להתחדשות. תערוכה מקבילה של שלי ואילון Reorder תפתח בחמישי הקרוב בגלריית BY5 ותציג את סיפור (ת)עשיית הנעליים שלהם מתחילת דרכם, כי ככה זה כשיש שניים.
לכל זוג יש סיפור ולכל אחד יש סיפור עם נעליים.
עבורי זה נחום גוטמן שכתב:
׳אני תמיד נועל את נעליי ברגש שמח ליום חדש שמתחיל׳
ומה הסיפור שלכם עם נעליים?

שתפו עם חברים!

דילוג לתוכן