סיורים בתל אביב

המלצה על מלון סודי ביפו

מלון קאסה נובה Casa Nova

אחד מהמלונות הכי מיוחדים שתמצאו בעיר. מלון בוטיק קטן של 6 חדרים בלבד, נחבא בין סמטאות העיר העתיקה של יפו וצופה אל הים. מלון להתרגע באווירה מיוחדת.

להזמנה לחצו כאן

בין קזבלן לקאזה נובה

קזבלן הוא אחד מהסרטים המזוהים עם יפו: הבחור השרירי שמתאהב בבת השיכון שהגיעה מפולניה.
קזבלן שמו, שכן הוא הגיע מקזבלנקה, עיר חוף במרוקו ושמה הוא ״הבית הלבן״. קאזה- בית בלאנקה-לבן.

יפו, עיר חוף, וכשמה כן היא : יפה ! בערבית: ׳ערוס אל באחר׳: ׳כלת הים׳ וככלה ביום חתונתה היא כלילת יופי ולבושה לבן.

סמטת המזלות, יפו: זוהי הסמטה המערבית ביותר מבין סמטאות העיר העתיקה. פעם היה זה חלק מהרובע הנוצרי שבעיר ועל כן נבנה שם ה ׳קאזה נובה׳- ׳הבית החדש ׳ששימש כמקום לינה לעולי הרגל הנוצרים בהגיעם לארץ הקודש ובקיצור אכסניה. בצמוד לה על פי כללי ההיגיון נבנתה גם כנסיה.

בוקר אביבי, אני מתעוררת ליום חדש, הפעם שונה במעט. ארזתי תיק , לקחתי את האביר שלי על הסוס הלבן ויחד שמנו פעמינו לעבר נתיב המזלות. מעבר לדלת השחורה חיכה לנו נופש חלומי, בעיר בה אני מתגוררת, בסמטאות שאני כל כך אוהבת. מלון קאסה נובה. נדמה לי שלא תירצו לפסוח על חוויה שכזו. לפני הכל אני יוצאת אל המרפסת. למרות פינות הישיבה המזמינות אני נשארת לעמוד שעונה על המעקה: מבט אל העיר הלבנה- תל אביב, למטה, קצף הגלים, דוגית ששטה בלובן מפרשיה ושחפים לבני כנף. שלוות עולם.
החדרים המעוצבים, הם פינה קסומה לא פחות. גיא, כהרגלו מקבל אותנו בחיוך רחב. הכל כל כך שקט.
אני מתרווחת בפינת הישיבה, מוציאה את הנייד כדי לכתוב המלצה ויודעת שאם אתם מחפשים בילויי זוגי מיוחד, זה המקום בשבילכם, כמובן בתוספת סיור קטן, גלריות אמנות, אוכל ואווירה יפואית בסמטאות העיר העתיקה ושוק הפשפשים.
מלון קאסה נובה – דברו עם גיא וספרו לו שמיכל המליצה . את הפינוק תקבלו בהתאם.

שתפו עם חברים!

חופשה במלון קאזה נובה ביפו היא הכי חוצלארץ שיש
 
מלונות מומלצים
דילוג לתוכן