סיורים בתל אביב – להתאהב בתל אביב יפו

טיול יום הולדת 70

מתחברים לשורשים

חוזרים למחוזות הילדות

בטיול יום הולדת 70 אנחנו חוזרים עם גלגל הזמן למחוזות הילדות והזיכרונות

יום הולדת 70 היא הזדמנות נהדרת לחגיגה עם ערך. מתנה שתוכלו ליצור עבור אמא או אבא או סבתא או סבא. מועד יום ההולדת מתקרב, ואתם מחפשים רעיון לחגוג וגם להזכיר קצת נשכחות. זוהי דרך נפלאה לחבר גם את הנכדים לסיפור. טיול יום הולדת 70 הוא טיול שנתפר בדיוק עבורכם בין האתרים שקשורים לילד או ילדת יום ההולדת. כך נוכל לגלות איפה סבתא התגוררה, באיזה בית ספר סבא למד ובאיזה שביל הוא צעד בדרך לבית הספר. כל השאלות והתשובות בסיור אישי ומיוחד שנבנה כחגיגת יום הולדת. והאמת לא חייבים למספר עגול – כל שנה היא סיבה טובה למסיבה.

לפרטים נוספים מוזמנים להצטרף לקבוצת וואצאפ שקטה או התקשרו אלי 052-662-0190 שלחו לי ווצאפ או השאירו פרטים ואחזור אליכם ממש בקרוב..

סיור יום הולדת בתל אביב
הגרלת המגרשים של תל אביב. מתי תל אביב נולדה?

טיול יום הולדת 70 גם אם לא גדלת בתל אביב

לתל אביב יש שפע להציע לנו לחגיגת יום הולדת. מסעדה טובה היא בהחלט לא האפשרות היחידה. תדמיינו לעצמכם את המשפחה מתכנסת לחוות סיור מיוחד שמותאם במיוחד בשבילכם. לא חייבים לגדול בתל אביב בשביל ליהנות בה, לחגוג בה ולהתאהב.

רוני והמשפחה חוזרים למחוזות ילדותו 

חול המועד פסח. משפחת הופמן מתקבצת לאיטה במרכז שדרת נורדאו. בצד שממול נבנה מבנה חדש, כאן אני מספרת לילדים, אחרי שקצת הכרנו היה בית הספר של סבא. סבא רוני מעלה זיכרונות ואני שואלת: הלכת לבית הספר לבד? ברגל? איזה ילקוט היה לך? מה אכלת? במה שחקת? בשקט אני שואלת אותו: ואיזה תלמיד היית? רוני עונה בקול על השאלה השקטה וכל הנכדים פורצים בצחוק: סבא!!! הם מריעים. מכאן אנחנו צועדים לעבר בית ילדותו של רוני, ממש כמו סבא אני מסבירה לילדים.

להמשך קריאה >>

סיור יום הולדת בתל אביב
סיור יום הולדת בתל אביב

חוגגים עם בתיה בהפתעה

היא הגיעה לטיול עם בן זוגה רק לא ידעה שכל חברי הילדות יחכו לה. את הטיול רקמנו כבר זמן רב. כך הגענו לבית הספר, לבית החברה הטובה שעד היום הן בקשר, לבית ילדותה וגינת המשחקים. ככה זה, כשילדים לא תמיד מכירים את סיפור המקום. כך שילבנו סיפורים שלי על תל אביב, סיפורי זיכרונות של בתיה והחברים ולא וויתרנו על שירים עם גיטרה והסיפורים מאחורי השירים עם עופר גביש.

הסיור מתאים לכל מי שמחפש

רעיונות ליום הולדת 70 לאבא
רעיונות ליום הולדת 70 לאמא
רעיונות ליום הולדת 70 בקורונה
יום הולדת משפחתי מיוחד
טיולי יום הולדת למבוגרים

המלצות על טיול יום הולדת 70

לקוחות מרוצים
והרבה קבוצות ומשפחות שהחליטו לקחת פסק זמן לסייר ולהכיר את העיר


נעים להכיר
, אנחנו שתיים: תל אביב יפו, העיר שמהלכת עליי קסם, ואני מיכל, מורת דרך מוסמכת חיה ונושמת ללא הפסקה את העיר.
ביום יום אני לוקחת איתי אנשים לצעוד עם דופק העיר, לגלות אותה לחוות ולהתרגש.
בסיורים אנחנו מטיילים בין פינות מוכרות לפינות חבויות, בין מציאות לבין חלום, בין הנאה לבין ערך, כל פינה והסיפור שלה כל סיור והחן שלו.

סיורים נוספים בתל אביב יפו

דילוג לתוכן